Aktualizace programu
Při zakoupení nové licence s podporou získává zákazník právo na používání e-mailové a telefonické podpory a současně právo na aktualizované verze programu.
Všechny verze programu, včetně dokumentace, jsou umístěny na webových stránkách, odkud si je mohou uživatelé kdykoli stáhnout.
Hotline
Poskytování telefonických konzultací pro technickou a metodickou podporu a konzultace týkající se provozu dodaného programového vybavení na vyhrazeném telefonním čísle nebo e-mailové adrese.
Služby hotline OKmzdy poskytujeme v pracovní dny od 8:00 do 16:00.
Odborné semináře
Každoročně pořádáme semináře / webináře a školení pro mzdové účetní a personalisty. Zdarma nebo za zvýhodněnou cenu proberete s předními odborníky na danou tématiku například novinky v daních a jejich zúčtování nebo legislativní novinky.
Školení pro uživatele
Pro naše klienty pravidelně pořádáme školení na obsluhu programu OKmzdy.
Bližší informace o připravovaných akcích najdete na webu www.okskoleni.cz